Vanliga frågor & svar

När är butiken öppen?

Eftersom vi lägger mycket tid på att skapa och producera möblerna har vi för tillfället ingen möjlighet att ha regelbundna öppettider för butiken. Vi sköter det mesta av vår försäljning via vår hemsida samt vårt instagramkonto och facebooksida. Där bör du hålla utkik om du är nyfiken på vilka objekt som finns till försäljning just nu. På så sätt har du möjlighet att tinga en favorit. Vid enstaka tillfällen kommer vi hålla butiken öppen, info kring det kommer vi gå ut med i god tid i förväg så att du har chans att besöka oss. För att inte missa dessa tillfällen bör du följa oss på Instagram och Facebook där kontinuerlig uppdatering sker.

Hur gör jag om jag vill köpa en möbel av er?

Du skickar ett mail till oss och beskriver vilken möbel du är intresserad av. Vi kommer sedan överens om när och hur du vill hämta din möbel. Vi erbjuder hemleverans inom Växjö område mot en kostnad på 400 kr.

Hur betalar jag om jag vill köpa något från er?

Köper du en möbel från oss så skickar vi en faktura på köpet. (Ingen tilläggsavgift för faktura tillkommer)
Gäller det produkter från vårt inredningssortiment kan du välja att betala mot faktura eller göra en swishöverföring.

Har du andra frågor eller funderingar, kontakta oss via mail: info@vldesign.se